Чи є можливість здійснювати замовлення в неробочий час?

Так. Ви можете оформити своє замовлення навіть у вечірній час, або ж святкові дні. Воно буде опрацьовано найближчим часом, після чого з вами на зв’язок вийде наш менеджер. А також можна написати нам у соціальних мережах або зателефонувати за номером вказаному на сайті.


Чи можу я скористатись електронною поштою задля того, щоб здійснити замовлення?

Звісно. Для цього вам потрібно написати листа, в якому слід вказати код замовлення. Не забудьте залишити номер свого телефону.


Чи здійснюється доставка по всій території України?

Доставка здійснюється по всій території України. Ми співпрацюємо з такими компаніями як: Нова Пошта, УкрПошта. 

Також можна забрати покупку самостійно за адресою: м. Львів, вул. Виговського 29а. 


Як я можу оплатити своє замовлення?

Ви можете оплатити замовлення в поштовому відділенні після особистої перевірки його стану, якщо ви замовляли накладеним платежем. Також ви можете оплатити замовлення, надіславши кошти на наш картковий рахунок.


Чи можу я повернути, або обміняти товар?

Повернення товару відбувається виключно в гарантійний термін, який триває 14 днів. Для того, щоб повернути товар, або обміняти його на інший.